Jeszcze kilka lat temu zatrudnienie wedding plannera wydawało się czymś niecodziennym, przeznaczonym dla osób bardzo zamożnych. W ciągu kilku lat zawód ten zyskał bardzo dużą popularność, jednocześnie przełamując wiele mitów. W poniższym tekście przedstawiłam plusy ze współpracy z konsultantem ślubnym. Mam nadzieję, że pokażą Wam, ile można zyskać powierzając organizację swojego ślubu i wesela odpowiedniej osobie!
Oszczędność czasu
Konsultant ślubny przede wszystkim pozwala Wam zaoszczędzić największą wartość w obecnym świecie, czyli czas. Ludzie aktywni zawodowo mają co raz mniej wolnego czasu, a ten, którym dysponują chcą przeznaczyć dla siebie i swoich bliskich.
Ślub i wesele wymaga bardzo dużo wkładu pracy. Trudno przeliczyć godziny, które poświęcamy na jedną uroczystość, ale jest to minimum kilkadziesiąt godzin planowania. Ten czas możecie poświęcić na rozwój własnych pasji, dokształcanie się, czy nawet dodatkowe godziny pracy, które pozwolą Wam spełnić marzenia.
Każdy ślub to dla mnie niezliczona ilość telefonów, spotkań, maili i ustaleń. To nieustanny kontakt z usługodawcami oraz analiza rozwiązań. Moje pary w tym czasie mogą skupić się swobodnie na innych działaniach 🙂
Gwarancja trafionych wyborów i sprawdzone kontakty
Rynek usług ślubnych w ciągu kilku ostatnich lat niesamowicie się rozwinął. Jest to duży plus, ponieważ mamy coraz więcej profesjonalnych firm pracujących na najwyższym poziomie, ale jednocześnie jest również sporo przedsiębiorców, którzy niestety żerują na naiwności klienta.
Przeciętnemu odbiorcy trudno jest odróżnić firmy od siebie i wybrać te najbardziej wartościowe tylko na podstawie materiałów dostępnych w Internecie. Przy tak dużej ofercie usług po pewnym czasie pojawia się wielka niewiadoma i po prostu mętlik w głowie. Profesjonalny konsultant powinien bardzo dobrze znać rynek usług ślubnych i pomóc Wam w wyborze tych najlepszych.
Praca wedding plannera to nieustanna obserwacja branży, trendów i ofert pojawiąjących się na rynku. Naszą misją jest to, aby w wielki dzień pary młodej zaangażowane zostały osoby, które swoją pracę wykonują rzetelnie, z pasją i zgodnie z najwyższymi standardami. Priorytetem jest jakość danego produktu i usługi.
Co więcej, wedding planner poprzez ciągłe nawiązywanie nowych kontaktów w branży ślubnej zna bardzo dużo osób. Jest w stanie ocenić, czy dana osoba będzie nadawała na Waszych falach, czy będziecie się dobrze rozumieli, czy też nie. Zawsze zwracam uwagę nie tylko na jakość oferowanego produktu/usługi, ale także na charakter i podejście danego usługodawcy. Zależy mi, żeby przy Waszych ślubach pracowały osoby pozytywne, pełne pasji oraz takie, którym zależy na efekcie końcowym. Dlatego tak ważne są kontakty osobiste. Niestety przez Internet nie dowiecie się tego wszystkiego o danej osobie.
Z odpowiednim konsultantem ślubnym z pewnością nie ponosicie ryzyka nietrafionych wyborów, a co za tym idzie opłakanych w skutkach konsekwencji, którego mogą zaważyć na całej Waszej uroczystości.
Kreatywność i nieszablonowe rozwiązania
Każdego konsultanta powinna cechować ogromna kreatywność i łatwość tworzenia unikatowych scenariuszy/koncepcji uroczystości. Mając obycie z tak dużą ilością różnorodnych atrakcji jesteśmy w stanie rzetelnie doradzić naszym parom oraz wybrać najlepsze dla nich rozwiązanie.
Zawsze dbam o to, aby dana uroczystość była maksymalnie dopasowana do pary młodej. Do ich temperamentu, zainteresowań i oczekiwań. Każda para wymaga indywidualnego podejścia i jest dla mnie odrębną historią.
Jestem w stanie podsunąć parom młodym pomysły, które są dla nich zupełną nowością. Dzięki temu ich dzień może być naprawdę unikatowy i zostanie w pamięci gości na długi czas.
Spójność koncepcji
Konsultant ślubny zajmując się wszystkimi elementami Waszego ślubu i wesela, dba o to, aby wszystko było spójne i tworzyło jedną historię. Wszystko musi ze sobą współgrać- miejsce, stroje pary młodej, dekoracje, upominki, papeteria, etc. Taka opieka da Wam pewność, że uroczystość będzie harmonijna i dopasowana do wybranego stylu.
Sprawność działania
Niejednokrotnie do konsultanta zgłaszają się osoby, które swój ślub chcą zorganizować w trzy miesiące, a nawet w miesiąc. W takiej sytuacji niezbędna jest znajomość rynku i sprawne działanie. Każda chwila jest na wagę złota. Pracując zawodowo jest to praktycznie niemożliwe do zrobienia. Profesjonalny wedding planner, nawet w tam krótkim czasie, z pewnością jest w stanie przygotować Wam uroczystość na najwyższym poziomie.
Niezależnie od tego ile macie czasu na organizację, warto działać sprawnie i skutecznie. Szybkie zebranie ofert, przedstawienie propozycji parze młodej i przygotowanie odpowiednich formalności pozwoli Wam cieszyć się tymi usługodawcami, których wymarzyliście sobie na Waszej uroczystości.
Oszczędność funduszy
Konsultant znając dobrze rynek ślubny pozwoli Wam uniknąć pułapek finansowych. Bardzo często przez niewłaściwe wybory pary młode wydają o wiele więcej funduszy, niż zaplanowali. Wypracowane kontakty wedding plannera pozwalają na pewne oszczędności lub też inną wartość dodaną. Co więcej, jest to osoba, która posiada wysokie umiejętności organizacyjnie, w tym również umiejętność negocjacji. Niejednokrotnie jest to potrzebne, aby wypracować najkorzystniejsze dla Was rozwiązania.
Mówiąc o funduszach warto wspomnieć o nadzorze nad budżetem. Do zadań konsultanta należy też trzymanie pieczy nad wydatkami oraz dopasowywanie możliwych propozycji. Tym samym, łatwiej utrzymać narzeczonym kontrolę nad wydatkami.
Wsparcie psychologiczne
Dla wielu par przygotowania do ślubu i wesela to niezwykle emocjonujący czas. Zdarza się, że narzeczeni mają rożne wizje uroczystości. Niekiedy są także pod wpływem innych osób, jak np. rodziców, którzy patrzą na ślub swoich dzieci poprzez swój pryzmat. Rodzi to liczne frustracje i niepotrzebne konflikty. Konsultant jest wówczas osobą, która szuka kompromisów i jak najlepszych rozwiązań, starając się tym samym rozładować panujące napięcie oraz przywrócić radość z przygotowań.
Poza tym bardzo często, szczególnie panny młode, czują się zagubione w okresie przygotowań i przygniata je nadmiar możliwości. Potrzebują wówczas osoby, która poprowadzi je przez cały ten okres, będzie wsparciem, pomocną dłonią, ale także dobrym słuchaczem.
Komfort i spokój
Nadszedł czas na punkt ostatni, ale tak naprawdę najważniejszy. Posiadanie konsultanta ślubnego to niesamowity komfort i poczucie spokoju. Analizując moje dotychczasowe współprace z parami młodymi to właśnie spokój jest najczęściej pojawiającą się wartością w naszych rozmowach. Dzięki kompleksowej organizacji oraz opiece nad ślubem i weselem narzeczeni nie muszą się o nic martwić. Systematycznie otrzymują materiały, a wszystko jest rozłożone odpowiednio w czasie, aby w przygotowania nie wkradł się chaos i stres. Wiedząc, że konsultant trzyma rękę na pulsie mogą skupić się na pozytywnej energii i cieszyć przygotowaniami do swojego wielkiego dnia!
Just Love
Projekt i realizacja Agencja Social Media Pollyart
Dodaj komentarz